Vakantie Update

8 comments


We hebben hier internet! Yay! Hoog tijd dus om jullie even mee te laten genieten van mijn vakantie. We zitten in een park dicht bij de zee, en dat levert natuurlijk heel wat prachtige plaatjes op. Lees verder voor foto's en een beautynieuwtje.



In het park zijn allemaal dit type huisjes. Zo schattig! En met een klein beetje fantasie zie je dit huisje (van onze achterburen) zo opstijgen door een enorme lading balonnen. Deze huisjes doen me echt denken aan het huisje uit "Up".


De zee en het strand zijn geweldig, en natuurlijk is lopen door het zand een onwijs goede work-out, haha. Naast strand zijn er in de buurt ook een aantal dorpen, waarin we Koninginnedag hebben gevierd. Op de vrijmarkt heb ik voor twee euro nog een gaaf book gescoord, waar jullie zeker nog iets over te lezen krijgen. 



Wat zorgen zon, zee en zand samen toch voor een prachtig plaatje! Ik ben zo jaloers op mensen die dicht bij zee wonen en hier elke dag naar kunnen gaan kijken.


Deze foto nam ik met 4 en 5 mei in mijn achterhoofd. Dodenherdenking en Bevrijdingsdag. Het hek met de Nederlandse vlag vaag op de achtergrond gaf wel een mooi dramatische effect.

Ik kan deze post natuurlijk niet afsluiten zonder het beloofde beautynieuwtje. Ik weet niet eens echt of het "nieuws" is, maar ik had er nog niet eerder over gehoord of gelezen. De HEMA heeft namelijk ook ineens duo-nagellak. Net zoals essence. Ik ben er even snel langs gelopen dus ik kan er nog niet heel veel over zeggen, maar de kleurtjes zagen er erg mooi uit. De moeite waar om even langs te lopen als jullie in de buurt van een HEMA zijn!

Waarschijnlijk is dit deze twee weken de enige post hier op Simply Handwritten, omdat ik verder gewoon lekker vakantie wil houden en hier ook een beetje de gemakken van mijn eigen kamer thuis mis. Hopelijk kan ik dit na deze twee vakantieweken weer een beetje goedmaken met jullie!

Liefs, Eline


8 opmerkingen :

  1. Super mooie foto's. Geniet van je vakantie, want dat heb je niet elke dag.
    Liefs, Mayara Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie foto's ! En die huisjes zijn inderdaad super cute. Geniet van je vakantie Eline. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie foto`s, geniet van je vakantie je verdient het!(:
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er echt heerlijk uit! En dat huisje is zeker schattig en doet me ook denken aan 'up'. Grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Je huisje is echt heel schattig, haha! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's!!! En het is inderdaad net een 'up' huisje (me like that movie!)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.