Blogdipje / Personal Update

6 comments
Heey meiden!

Jullie hebben het vast wel gemerkt de laatste tijd; mijn artikelen laten steeds langer op zich wachten en de kwaliteit is lang niet altijd wat jullie van mij gewend zijn. Sorry hiervoor. Ik zit echt met mijn hoofd bij duizend en één andere dingen en ik heb eigenlijk gewoon geen tijd om te bloggen, zeker niet met de toetsweek in het vooruitzicht.

Naast alle drukte (in mijn hoofd en voor school) heb ik ook nog eens gekneusde ribben. Jawel, en nog wel veroorzaakt door overmatig hoesten! Oeps. Ik ben gister wel gewoon naar mijn werk gegaan, maar achteraf gezien had ik gister beter rustig aan kunnen doen. Ik kan nu bijna niets meer, want zelfs een M&M uit het zakje halen doet pijn. Gitaar spelen, skaten enz. kan ik dus helemaal wel vergeten.

Ik ga het allemaal wel overleven, maar op het moment heb ik gewoon erg weinig motivatie om hier enthousiaste stukjes te plaatsen. Mijn excuses.

Liefs, Eline

6 opmerkingen :

  1. Beterschap! Ribben kneuzen klinkt nogal pijnlijk... Neem je tijd tot alles weer geregeld is, en dan weer lekker bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah wat erg gekneusde ribben, beterschap. lijkt me echt vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das balen! ik heb op het moment mn duim gekneusd ( heb ik wel een reden om niet te hoeven schrijven op school :D haha )
    Veel beterschap! <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maybe you like my style...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.