A little sunshine (:

9 comments

Ik ben blij. Deels door een heleboel vlinders en het prachtige weer gisteren, deels door mijn blogje. Want Simply Handwritten is gisteren namelijk over 2000 pageviews heen gegaan! Voor een grote blogger is dat misschien het dagelijkse aantal bezoekers, maar ik ben er echt heel dankbaar voor. Blijkbaar vinden mensen mijn blog echt leuk! Daarnaast heb ik nu 25 volgers (via GFC) en maar liefst 267 reacties op 82 berichten. 

Dank jullie wel voor al jullie lieve reacties, 
die het bloggen zo leuk maken!

Hopelijk kunnen de bovenstaande foto en mijn blijheid een sprankje zonneschijn brengen in de grijze lucht die vandaag boven Nederland hangt. En zo niet, dan moeten ze zelf maar wat meer stralen. Open up a little happiness today!

9 opmerkingen :

  1. Gefeliciteerd, je verdient het ook! Ik hoop dat je de rest van de dag ook nog blij bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, statistieken kunnen soms je dag helemaal goed maken! Ik hoop in de toekomst nog veel meer reacties achter te kunnen laten bij je leuke stukjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Heel erg leuk ;)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, wat leuk!
    Bedankt dat je me volgt!
    Ik ga jou ook volgen, leuke blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd zeg, wat leuk!
    Zullen we elkaar volgen? Je hebt namelijk een leuke blog! ;)
    liefs
    (ps, ik volg je nu dus haha)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.