Nude met een twist!

1 comment

Zelfs als je je behoorlijk brak voelt is er nog één ding dat je wel kan doen: nagels lakken! Het kost weinig energie en volgens sommigen heeft het zelfs een therapeutische werking. Ik ging los met een prachtig nude kleurtje met daaroverheen een zwarte crackle lak. Kijk mee naar de foto's!    


Dit is natuurlijk heel wat anders dan een normale nude lak op je nagels. Toch blijft het beschaafd door de mooie neutrale basiskleur. Nude met een twist dus. Een behoorlijke twist, but I like it!


Ik begon met een sneldrogende doorzichtige lak van NYC, nummer 202 Grand Central Station. Daaroverheen bracht ik een lakje aan van de Nude Glam collectie van Essence, nummer 04, Iced Latte. Dit vind ik zelf echt een prachtig kleurtje, wat zelfs een tikkeltje sjiek oogt. Om het geheel wat stoerder te maken heb ik het afgemaakt met een laagje Crack me! Black, nummer 01 van de crackle top coats van Essence.


De crackle trend lijkt al een beetje overgewaaid te zijn, maar ik vind het nog steeds erg leuk. Ook het contrast tussen het lieve roze en stoere zwart geeft deze look net wat extra's; gaaf!


Nu ik er zo over nadenk zou dit ook een perfecte nail art zijn voor een festival. Het staat stoer, is heel makkelijk te maken en onderhoudsarm. Gewoon topcoat er over heen, en mocht er toch iets chippen zal dat niet opvallen door de drukke onregelmatige print en het nude basiskleurtje. Toch jammer dat ik niet naar een festival ga, maar ik kan het zeker onthouden voor kamp :)


Hebben jullie liever gewoon (g)een kleurtje op je nagels, of zijn jullie ook wel fan van nude met een stoere twist?

1 opmerking :

  1. Ik vind het allebei leuk!
    Je nagels zien er superleuk uit! En de foto's zijn prachtig met die oranje achtergrond en gitaar! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.