Random: Mijn inspiratie

2 comments

Op het moment ben ik zelf niet echt de meest blije persoon op aarde. Ik ben een soort van ziek (niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar wel ziek genoeg om me vreselijk brak te voelen) en ik word overladen met huiswerk waardoor ik veel te weinig tijd overhoud voor mijn vrienden en mijn creativiteit. Al met al niet erg leuk. Gelukkig zijn er toch altijd wat kleine dingen waar ik wel blij van word.
Zoals deze geweldige meiden op youtube; wat een inspiratie, lef, uitstraling, creativiteit, wouw. Maak kennis met Carrie Hope Fletcher (ItsWayPastMyBedTime), SweetTaart en Tory (POTENTiALLYtory).




Eigenlijk zou ik zelf ook video's willen maken. Muziekvideo's, vlogs of gewoon mooie video's met quotes zoals SweetTaart. Ik weet niet zo goed wat ik wil, ben een tikkeltje bang voor negatieve reactie en heb er eigenlijk geen tijd voor. Maar toch gaat er een dag komen dat ik naar mezelf kan kijken zoals naar deze meiden.
En hopelijk duurt het niet al te lang tot aan die dag.

2 opmerkingen :

  1. Oh wauw, het eerste liedje is echt prachtig. Dat meisje heeft ook zulk mooi haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.