What's new?

4 comments

Hoi meiden, even een iets ander berichtje dan jullie gewend zijn, er zijn namelijk wat dingen veranderd op Simply Handwritten, en het leek me een goed idee daar even wat aandacht aan te besteden! Want waarschijnlijk hebben de mensen die hier vandaag al eerder zijn geweest al heel wat test-versies van de nieuwe lay-out voorbij zien komen, hihi.

Mensen die mijn blog al wat langer volgen zullen vast wel weten dat ik al heel lang vast houd aan een vast lettertype voor de titels op de afbleedingen. Of eigenlijk twee uitvoeringen van het lettertype Freehand. De ene uitvoering is net wat speelser, de andere wat vrouwelijker, maar altijd trouw omgeven door een witte rand. Persoonlijk vond ik het wel tijd voor wat anders worden. Ik ga over een op andere stijl, wat strakker als voorheen. Een voorbeeldje zie je hierboven. Ik vind het zelf erg mooi en volwassen staan.

Daarnaast ga ik op Simply Handwritten ook ein-de-lijk gebruik maken van de "you might also like"-widget. Ik zag hem steeds op andere blogs voorbij komen maar had me er nog nooit erg in verdiept. Nu vond ik het hoog tijd worden om deze handige widget ook op SH te gaan gebruiken. Ik heb er bewust voor gekozen om hem niet standaard onder elk bericht te laten zetten, dan zou hij namelijk op de homepage ook onder elk bericht staan en dat vond ik nogal overkomen als spam. Ik zet hem nu via een sjabloon standaard onder elk nieuw artikel, zodat je hem alleen na de "meer lezen" link kan zien. Oudere berichten maken dus ook nog geen gebruik hiervan, maar je kunt wel gewoon naar oudere berichten doorklikken. Ik kan er maar beter niet te veel over vertellen en jullie gewoon lekker zelf door laten klikken naar artikelen die jullie interessant lijken.

De totale lay-out heb ik nu onder handen genomen, en dat is wel even wennen zeg! Het is veel strakker allemaal, en dat vind ik eigenlijk wel mooi. Misschien geef ik mijn blog binnenkort ook wel een andere achtergrondfoto, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. De header gaat waarschijnlijk ook nog een stukje naar beneden, maar ook dat moet nog gebeuren, net als het aanpassen van een aantal gadgets.. Kijk in elk geval niet al te gek op als mijn blog net een beetje anders is, ik blijf gewoon dezelfde Eline die met veel plezier artikelen voor jullie schrijft!

Liefs, Eline
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 opmerkingen :

  1. Probeer het, zou ik zeggen! Het is en blijft jou blog :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook net zo'n artikel geplaatst! Erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is erg gaaf geworden! Ik wilde dat ik zo goed was met lay-outs en dat soort dingen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.