Back In Town Again

3 comments

Niet echt de meest zonnige foto om dit artikel mee te beginnen, maar ondanks de regen heb ik toch een geweldig kamp gehad! Samen met bijna 30 andere tieners heb ik de afgelopen week op de boerencamping in Stolwijk doorgebracht. Net als voorgaande jaren was het weer een groot succes. Weinig slaap, veel gezelligheid, heerlijk eten, veel films kijken, grappige spellen doen en vrienden. Kijk mee voor wat foto's!

Dit is onze sta-plaats. Een stuk of 8 tenten met nog een caravan erbij. Gelukkig een eindje bij de andere campinggasten vandaan, want vroeg naar bed gaan was niet zo ons sterkste punt. Gezellig waren we wel.


Deze balk moesten we oversteken om bij het andere deel van de camping te komen waar de recreatiezaal en toiletten waren. We waren dus het grootste deel van de dag (en nacht) bezig deze balk over te steken. 's Nachts behoorlijk eng, helemaal nadat één van de jongens overdag in de sloot viel.


Rechts samen met J. op de foto (matchende broekjes, haha!) bij de Reeuwijkse plas. Het was lekker weer maar waaide behoorlijk, vandaar mijn dikke trui. We bleven daar behoorlijk lang en uiteindelijk kreeg ik het zelfs voor elkaar om mijn neus te verbranden met factor 15 op!
Rechts een foto van één van de spellen tijdens het zeskamp. Volleybal met vuilniszakken, lastig maar erg grappig!



Op het moment ben ik behoorlijk moe, want ik heb gisteren ook gewoon tien uur gewerkt, maar ik heb echt genoten van het kamp. Al zit ik nu wel helemaal onder de muggen(?) bulten, dus die zullen jullie op foto's van mijn handen nog wel terug zien.
En door mijn blog-break zit ik gelijk weer vol ideeën voor nieuwe artikelen! O.a. een wishlist, een heerlijke verzorgingsroutine en veel artikelen over de films die ik de afgelopen tijd gezien heb.
Liefs, Eline

3 opmerkingen :

  1. Wauw, het lijk me super om zo iets mee te maken. Welkom terug. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien!
    Gelukkig heb je het ondanks het weer erg gezellig gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volleybal met vuilniszakken lijkt me erg moeilijk hahaha! Het ziet er leuk en gezellig uit! ;D

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.