EOTD Think Pink

2 comments
Ik draag meestal geen oogschaduw, ik vind het al snel to much voor school, of gewoon vreselijk onpraktisch omdat ik altijd al te laat ben. Nu ik vakantie heb leef ik me dan ook helemaal uit. Soms opvallende looks, soms ook mooie neutrale looks die ik nog best wel eens naar school zou kunnen dragen zonder raar aangekeken te worden. (Bij ons op school zijn er echt maar heel weinig meiden die oogschaduw gebruiken, vreemd genoeg.) Goed, genoeg gepraat: kijk mee naar de foto's van deze ooglook! (O, en kijk niet te veel naar mijn pas gewassen haartjes en enigszins geïrriteerde rode huidje.)

Zoals ik al zei, een behoorlijk subtiele look, zodat ik hem ook gewoon naar school zou durven dragen. Ik ging voor een koele bruine toon, een hele subtiele highlighter bij het wenkbrauwbot, en iets minder subtiel in mijn binnenste ooghoek, een mooie paars-rood-roze kleur om wat kleur toe te voegen, en de finishing touch met een klein beetje van de blush uit de Nymphelia LE van Catrice om de kleuren beter bij mijn gezicht te laten passen/ wat liever te maken. De oogschaduwkleuren komen allemaal uit het E88 palette en zijn aangebracht zonder basis.

Tussen mijn wimpers heb ik met bruin ooglotlood een dun lijntje gezet en ik heb de look afgemaakt met een bruine mascara, beide van 2true. Op deze foto zie ik dat ik het naar boven toen iets beter had mogen blenden, maar op de foto's hieronder valt dat gelukkig minder op. De paars-rood-roze kleur bevatte zowel glitter als een beetje glans, dus dat die je beide subtiel terug: like!
Stiekem ben ik best trots op deze draagbare look en ik denk dat ik deze look in de toekomst zeker vaker zal maken. Ik was eerst behoorlijk bang voor het felle paars-rood-roze kleurtje in mijn palette, maar zo is hij toch erg mooi en natuurlijk. Het is dus zeker de moeite om eens een keer van mijn oude patroon af te stappen en wat anders te proberen!


2 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.