KAMP

4 comments

Terwijl jullie dit lezen sta ik zelf te tobben met mijn tentje op de camping in Stolwijk, ik ga namelijk kamperen met mijn vriendengroep! Dit doen we nu voor het vierde jaar op rij, op dezelfde camping, en het is elk jaar een groot succes. Maar aangezien ik dus een weekje in Stolwijk ga chillen heb ik dus geen mogelijkheid om dingen online te zetten; sorry! (En door het hele Leiden-wiskunde-avontuur van vorige week heb ik ook vrij weinig tijd gehad om iets vooruit te schrijven.) Even een weekje stilte op Simply Handwritten. Mocht je een idee willen krijgen van mijn activiteiten de komende week; klik dan op "lees verder" voor een video van ditzelfde kamp vorig jaar.


Tot over een week! Dan ga ik ondertussen lekker genieten met mijn vrienden en heel hard hopen op goed weer. & natuurlijk foto's maken.

4 opmerkingen :

  1. haha, wat leuk, veel plezieer!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, veel plezier! Stolwijk is trouwens vlak bij mij (Gouda), haha, leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.