Mijn 100e bericht!

1 comment
Wow, het gaat zo snel, ik zit nu alweer mijn 100e bericht op Simply Handwritten te tikken. Ik geniet echt enorm van het bloggen en ik vind het super leuk om aan mijn blog te werken. Ik word stiekem ook steeds meer trots op mijn blog. Het is echt mijn blog aan het worden, die tegelijkertijd ook gewoon door jullie gelezen wordt. Ik wil jullie echt bedanken voor jullie lieve reacties etc. maar hoe ik dat ga doen weet ik nog niet helemaal. Als jullie leuke ideeën hebben voor een manier om dit 100e bericht te vieren; suggesties zijn altijd welkom!

Ik ga dit artikel niet veel langer maken, want ik heb op het moment niet veel meer te melden. Komende week wil ik weer lekker gaan bloggen over allerlei dingen waar ik blij van word. Ik heb jullie echt gemist de afgelopen week, maar ik ga het zeker proberen goed te maken!

1 opmerking :

  1. Wauw, dat gaat snel zeg! Gefeliciteerd ermee, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.