Nails Of The Day (incl. review)

6 comments
Na het toch wel een beetje "heavy" artikel van zondag tijd een voor wat luchtiger artikeltje. Namelijk een N.O.T.D., waarin ik jullie een lief zomers kleurtje nagellak laat zien.


Dit lakje komt uit de Ultimate Nude collectie van Catrice en heeft zoals de dop al verraad het nieuwe borsteltje. En om eerlijk te zijn; die werkt prima. Het lakje is jammergenoeg niet heel dekkend, hier draag ik dan ook drie lagen. Maar het kleurtje is wel erg mooi, een beetje peachy roze.

De shimmer die je in het flesje wel ziet zie je niet terug op je nagels, daar is het gewoon een mooie creamy lak. Persoonlijk vind ik de kleur niet zo heel mooi bij mijn handen staan, maar dat is ook sterk afhankelijk van het licht (en van wat ik doe, want soms zijn mijn handen ineens veel paarser of juist meer normaal van kleur).

Dit lakje is overigens nummer 080 en heet Sing: Oh, Champs-Élysé. Zoals we gewend zijn gewoon verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,49. Komende week is de nagellak van Catrice overigens in de aanbieding bij Trekpleister: 2 voor 4 euro! 

Een leuke variatie op dit gewone lakje (foto boven) is deze lak dragen met een matte top coat (foto onder) zoals de matt top coat van essence. Ik vind dit erg mooi staan, het kleurtje is nog net iets meer een lief pasteltintje. Wat vinden jullie van dit lieve kleurtje?


6 opmerkingen :

  1. Het is een prachtig kleurtje! Alleen jammer dat het niet zo heel goed dekt, maarja :)
    liefs~!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleur, lekker zacht en heel neutraal. De naam is trouwens geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook!!
    hij is echt super mooi!!
    kisses ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! De foto's zijn ook leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.