Almost O.P.I. W7 Nail Polish

7 comments

Vandaag stel ik jullie voor aan mijn nieuwe grote liefde; een prachtige roze nagellak van W7. Ik vond dit lakje bij de DA drogist in een kortingsbak en werd behoorlijk aangetrokken door zowel de verpakking als de kleur. Elke nagellakliefhebber zal in dit potje direct een O.P.I. potje herkennen, en dat was dan ook precies waar me dit aan deed denken. Maar is dit lakje die verwijzing ook waard?


De O.P.I.-achtige verpakking is in elk geval goedgekeurd, want zeg nu eerlijk; de vorm, de matte dop. Perfectie. Één minpuntje heeft de verpakking wel, de naam staat op een witte sticker op de dop. Niet heel erg handig, want als de sticker er af gaat vergeet je behoorlijk snel dat dit lakje nummer 65 is en Silk heet.


Tijd voor een swatch. Op mijn wijsvinger en middelvinger draag ik één laagje van deze lak, waardoor hij gewoon doorzichtig uitvalt. Op mijn ringvinger en pink draag ik vier laagjes. Vrij veel, maar dat is vaak zo bij dit soort lichte kleurtjes. Jammer genoeg duurt het drogen daardoor wel wat langer.

Wederom pink en ringvinger met vier lagen lak, en mijn wijsvinger en middelvinger met maar één laagje nagellak. De finish bij meerdere laagjes hangt een beetje tussen crème en jelly finish in. Bij één laagje is hij erg sheer, maar wel perfect voor bijvoorbeeld een french manicure. De houdbaarheid van dit lakje is trouwens geweldig, ik draag hem al drie dagen zonder topcoat en heb nog geen enkele beschadiging. 

Voor dit lakje betaalde ik trouwens €3,- bij de DA. Maar bij de OP = OP winkel betaal je maar €2,- voor één lakje, of €5,- voor drie stuks. Deze nagellak is, met zijn mooie flesje en lage prijs, een geweldige aanvulling voor je stash!

7 opmerkingen :

  1. Mooie kleur en hij lijkt inderdaad op opi,.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this is incred, love the photos
    W7 is a great nailvarnish! i use it all the time :)
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is suuuper mooi! Je blog is ook heel erg leuk,
    ik ben je gaan volgen. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.