Doe creatief! #2 / Videoproject: Korra

1 comment
In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met het maken en monteren van video's. De afgelopen tijd had ik weinig inspiratie voor het opnemen van eigen beelden, dus ging ik aan de slag met de beelden van een van mijn favoriete series: Korra! The Legend Of Korra is het vervolg op The Last Airbender, en zal binnenkort net als de voorgaande serie gewoon in het Nederlands op Nickelodeon te zien zijn.
Als je houdt van dit soort series is The Legend Of Korra trouwens echt een aanrader; het verhaal is sterk, de beelden zijn prachtig en eigenlijk is het voor alle leeftijden leuk om te zien.


"A video made with footage from The Legend Of Korra Season 1 Ep. 1-3, combined with the song "Everthing" by Lifehouse. All editing is done by me.

Storyline: Korra is trying so hard to impress Mako she forgets what she already means to all the people around her. She is the only one who can bring balance to the world, she is everything the world needs. She's just unable to see this herself from the start."



Heel iets anders dan mijn gebruikelijke artikelen, maar wel iets wat ik leuk vind en met jullie wilde delen. Hopelijk vinden jullie dit soort artikelen eens in de zoveel tijd ook niet erg!

1 opmerking :

  1. I think my boyfriend would love this! We're both into anime :)

    Thanks for the comment some time ago <3
    Have a lovely weekend!

    Satu
    Indie by heart

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.