Heel veel verf / Slaapkamer make over!

6 comments

Zoals ik hier al aankondigde: de afgelopen week ben ik heel druk bezig geweest met het verven van mijn kamer. Uiteindelijk kostte het me drie dagen, een grote emmer verf en maar liefst 150 meter schilderstape. Maar het is af en ik ben er super blij mee! Klik verder voor extra foto's en een video!


Mijn kamer heeft een L-vorm, en is dus eigenlijk in twee hoeken verdeeld. In de ene hoek mijn bed, in de andere hoek mijn bureau. Hierboven dus mijn "slaap-hoek". Mijn radio moet nog opgehangen worden en aan de muur (links) moeten nog een paar schilderijen komen, maar het begint alweer behoorlijk op een slaapkamer te lijken. Mijn gordijnen zijn trouwens roze-paars-oranje, dus die knallen er nu lekker uit met de grijze muur!


"Zoek de verschillen", haha. Links hoe het was, met het zielig peertje aan het plafond (omdat ik daar de lamp al afgehaald had) en de rare decoratie-dingen aan mijn verwarmingsbuizen. Rechts hoe het nu is <3
Lekker rustig en clean. En in plaats van het hangende lampje komt er nu een lampje op mijn nachtkastje te staan. Like :)



En de beloofde video. Je ziet vooral heel veel troep en verfspetters, maar aan het einde van de video krijgen jullie een tour door een keurig nette en mooi geverfde slaapkamer. Incl. bureau en mijn kasten, die nu ook super netjes opgeruimd zijn sinds alle spullen er weer in staan.

Hopelijk vinden jullie het leuk om zo een beetje van de "make over" mee te krijgen. En zo niet, niet getreurd, want vanaf nu komen er weer voldoende andere artikelen online. 

6 opmerkingen :

  1. Mooi hoor! Niet te veel poespas, maar lekker overzichtelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi dat kleur, doordat het zo rustig is ziet je kamer erg overzichtelijk en ordelijk uit!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi, lekker rustig! Leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stukken mooier geworden, ik vind het rustiger :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.