Music of the Moment - Unknown Artists

3 comments


Na alle artikelen over reclameliedjes (deel I, deel II) werd het wel weer hoog tijd voor een artikel over minder bekende nummers. Passenger, Emily and The Woods, Andrew Allen; geen grote namen, maar wel goede muziek. Luister en kijk mee naar mijn favoriete muziek van de afgelopen tijd.


Als eerste een liedje waarvan ik inmiddels groot fan van ben. En hoe kan dat ook anders met zo'n leuke tekst: "I can't steal his heart, I can steal back mine". Een onschuldig en lief liedje waar je soms maar net even behoefte aan kunt hebben. Steal His Heart van Emily and The Woods.


 Na deze lieve meid tijd voor wat mannelijkheid. Andrew Allen. In een liedje als I Want You komt hij vooral  vrolijk over, terwijl hij in Amazing juist erg bescheiden is. Love life zit daar mooi tussenin. Jammer genoeg geen Official Video, maar wel een prachtig liedje.



Fans van Kendric, opgelet! Greg Laswell weet namelijk precies zo'n fijne sfeer neer te zetten met een goede en vooral menselijke stem. Comes and Goes vind ik zelf heel mooi, maar ook Come Back Down, dat hij zing met Sara Bareilles (het "meisje" van Love Song) is een aanrader. Hieronder een lekker positief nummer: Like How The Day Sounds!


Een andere artiest die ik graag even in de spotlight zet is Priscilla Ahn. Haar stem en stijl lijken erg op die van Lily Allen en ook haar teksten zijn zeker de moeite waard. Misschien niet erg volwassen, maar zeker een schattig liedje: When You Grow Up.



The Narrative. Een band waar ik nog nooit van gehoord had, maar waar ik inmiddels veel naar geluisterd heb. Mijn favoriete nummers: Don't Want To Fall, Eyes Closed, I've Been Thinking en The Moment That It Stops.

En dan de artiest die dit artikel mooi af mag sluiten: Passenger. Wederom prachtige teksten en muzikaal gezien ook erg interessant. What You're ThinkingYou're On My Mind; geweldige nummers! Net als het laatste nummer van dit artikel: Things You've Never Done.


Benieuwd hoe ik al deze onbekende nummers ken? Gewoon goed zoeken. Of uren doorklikken op Youtube. In de afgelegen delen van Youtube bevinden zich veel vreemde video's, maar gelukkig ook genoeg pareltjes zoals deze.

3 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.