Shoplog "And I thought hello new shoes"

5 comments
Na een lange en moeilijke zoektocht naar de perfecte sneakers die ook nog eens leuk staan onder een rokje is het me dan eindelijk gelukt: ik kocht nieuwe schoenen! En niet één paar, maar door een mooie aanbieding liep ik helemaal happy met twee paar nieuwe sneakers de winkel uit. Naast schoenen heb ik de afgelopen tijd ook heel wat andere leuke dingen gekocht. Lees verder voor een "fashion" shoplog!

Dit waren de schoenen waar ik onmiddellijk voor viel. De dierenprint gaan we deze winter nog veel zien, en door de oranje details zijn deze schoenen nog eens extra gaaf. Love them!

Ook op de zool komt het oranje terug; heel gaaf! Deze sneakers zijn trouwens van het merk Pastry (vertaald: gebak, super leuke en vrouwelijke merknaam dus!). De merknaam is ook in de zool gedrukt, staat op de flap aan de voorkant en op het oranje labeltje staat hij ook nog eens met mooie gouden letters.



Bij de winkel waar ik deze beauty's kocht, de Denvin in Weert, was een mooie actie: het tweede paar Pastry-schoenen gratis (wat neer kwam op €70,- voor twee paar schoenen). Daarom besloot ik om naast deze draagbare schoenen ook een stel opvallende schoenen mee te nemen. Ik koos voor dit knalblauwe paar.


Deze schoenen zijn blauw met groen-gele accenten. Ook zit er een soort gaas-achtige stof aan de zijkant van de schoen. Echte sneakers voor de zomer dus!




Deze sneakers heb ik al een dag of vier aangehad, en ze zitten echt heerlijk. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat je voeten door de felle kleur iets groter lijken, maar met maatje 38 kan ik me dat wel permitteren toch?

 Ook dit jurkje komt uit Weert. Ik kocht dit zomerjurkje voor €5,- bij de New Yorker. Zwart staat me erg goed, maar door de felle kleuren is het jurkje toch ook lekker zomers.

Op deze foto ziet het jurkje er een beetje zielig uit, maar wanneer je hem aan hebt is hij echt heel leuk. Niet te bloot en niet te kort, maar gewoon een fijn luchtig jurkje, en daar was ik al behoorlijk lang naar op zoek!

Dit shirt trok ik in eerste instantie voor mijn moeder uit het rek; "Kijk mam, das echt wat voor u!" Maar natuurlijk hadden ze haar maat al lang niet meer. Mijn moeder vond het shirt toch wel erg leuk dus mocht ik hem passen, en ja hoor, die ging mee naar huis. Dit shirt van VILA kostte ongeveer €20,- en is gekocht bij dPs fashion in Weert.



Mensen die mij al wat langer kennen weten dat ik zowel gek ben op muziek als op donkere kleding (omdat dat me simpelweg beter staat dan een lichte kleur). Dit shirt was dan ook liefde op het eerste gezicht. Gewoon een simpel lang shirt, maar daardoor wel lekker draagbaar. Ik had dit shirt maanden geleden al in mijn handen gehad, maar toen niet meegenomen, maar nu kon ik het toch echt niet laten.


Het t-shirt komt trouwens bij de Lapaja in Gouda vandaan, waar ik er ongeveer €15,- voor betaalde.

Dit waren mijn aankopen alweer. Als je graag een full outfit met een van deze items wil zien; laat gerust een reactie achter! En "thumbs up" voor jezelf als jouw gedachten bij het lezen van de titel ook even naar het liedje New Shoes van Paolo Nutini gingen : )

Ps. Excuses voor de donkere foto's, ik moet nog even een betere manier of plek bedenken om kledingstukken en schoenen op de foto te zetten.

5 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.