Tired?

4 comments
Er is nog niet eens één volledige schoolweek voorbij, of ik zit alweer te gapen in de les. Ik kom 's avonds niet in slaap, wil 's ochtends mijn bed niet uit en ben doodmoe als ik uit school kom. Toch eet ik voldoende om de nodige energie uit te halen voor een lange schooldag, maar misschien moet ik ook nog gewoon een beetje in het school-ritme komen. Herkenbaar?

Normaal gesproken vind ik bloggen echt een feestje, het werkt ontspannend en reacties geven me bakken nieuwe energie. Wanneer ik nu mijn huiswerk af heb moet ik er niet aan denken nog foto's te maken, of teksten te schrijven. Ik wil gewoon even praten met mijn vrienden op msn, plaatjes kijken op 9gag of weheartit, muziek luisteren, eten en dan lekker slapen. Dingen waar ik gewoon niet bij na hoef te denken. Wat behoorlijk uniek is, want tot een paar weken terug draaiden mijn hersenen overuren, en als denkertje genoot ik daar eigenlijk behoorlijk van.

Het liefst zou ik de hele dag op bed liggen met hare koninklijke kattelijke hoogheid (de koosnaam die ik en een van mijn vriendinnen bedachten voor onze kat Cleopatra - zie de foto bovenaan dit artikel). Gewoon lekker luisteren naar haar gesnor, over haar buikje kriebelen. Luisteren hoe de regen tegen het raam tikt, en ondertussen een goed boek lezen. Of een verhaal schrijven. Like!

Jammer genoeg zet het schoolleven (examenjaar, VWO 6, help!) daar een dikke streep door heen. Vaarwel energie, vaarwel filmavondjes, waarwel luiheid. En hallo liefde voor wiskunde. Onze relatie is nog wel complex maar sinds Leiden, en het correct beantwoorden van de eerste wiskundige vraag van het schooljaar, heb ik weer hoop. Ik ga slagen! Maar eerst slapen.

4 opmerkingen :

  1. Erg vervelend voor je dat je nu alweer zo moe bent, hopelijk gaat dat snel weer een beetje voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo herkenbaar!! Maar ja, succes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk voel je , je heel erg snel terug beter!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.