Vakantie: Aardbeien en zonnebrand

2 comments
Hoi lieve meiden!

Ik ben weer terug uit het prachtige Limburg. Terug? Jep, de afgelopen twee weken heb ik heerlijk van mijn vakantie genoten in Limburg. De eerste week zijn er gewoon regelmatig artikelen online gekomen die ik had ingeplaned, de tweede week ging dat even iets minder goed. Ik had onvoldoende artikelen klaargezet omdat ik er van uitging dat ik daar internetverbinding had. Niet dus. Oeps! Sorry hiervoor.

Gelukkig heb ik wel heel erg van mijn vakantie kunnen genieten. We hadden prima weer en het zonnetje was op sommige dagen zo fel dat zelfs mijn moeder verbrand is! En dat zegt heel wat, haha. Ik heb lekker veel gelezen, een begin kunnen maken aan mijn profielwerkstuk en onwijs veel aardbeien gegeten.

Bij ons in de omgeving waren de aardbeien niet al te duur en vooral heerlijk van smaak. Ik heb nog nooit in twee weken zo veel aardbeien op, maar jummie, wat is dat lekker! Ik heb in de omgeving ook wat foto's kunnen maken, maar deze moet ik nog op de computer zetten. Dat hoop ik komende week te doen, al weet ik niet of ik daar heel veel tijd voor heb...

ik ga namelijk mijn kamer verven! Ik heb nog nooit een kwast vastgehouden, althans niet op die manier, wel bij tekeningen natuurlijk, dus het wordt wel echt een avontuur. En met mijn enorme en zware meubels wordt het waarschijnlijk ook behoorlijk Rush Hour spelen. Daar gaat allemaal veel tijd in zitten, dus voor bloggen weinig gelegenheid.

Het is niet ideaal, maar het moet zo maar eventjes,
tot snel!

Liefs, Eline

2 opmerkingen :

  1. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad ;)
    succes met het schilderen van je kamer!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.