10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 1

8 comments

Samen met een groot aantal andere blogs doe ik de komende 10 weken mee aan de "10 Weeks of Nail-art"-challenge. Het is geen wedstrijd tegen elkaar maar een challenge waarin elke blogger tegelijk een nail-art maakt rondom een vooraf vastgesteld thema. Het thema van deze week was: Fishtail Braid Nails!



Ik weet niet hoe erg ik me ervoor moet schamen, maar om eerlijk te zijn had ik nog nooit van Fishtail Braid Nails gehoord. Shame on me! Gelukkig heb ik mijn goede vriend Google, waardoor ik ontdekte dat ik het idee al lang kende, alleen de naam nog niet. Dat viel mee! Ik besloot voor lieve pasteltinten te gaan, omdat deze kleuren van al mijn kleurtjes het mooist bij elkaar stonden.

Ik moet eerlijk zijn, het is geen prachtige over-the-top nail-art, maar wel mooi en lekker draagbaar.

Vergeet zeker niet de creaties van de andere meiden te bekijken op hun blogs:
Edelinesnails.comMemyselfnails.blogspot.comCutenailpolish.blogspot.comMissevie.nl Fabulous-Polish.blogspot.comNailsenzo.blogspot.comWeheartnailpolish.blogspot.com en Nailsandstuff-shannara.blogspot.com.


Dit zijn de thema's die jullie de komende weken nog gaan zien op onze blogs: Marble Nails, Geometric Nails, Newspaper Nails, Random Patern, Halloween Nails, Kaviar Nails, Game Nails, Saran Wrap Nails en de laatste week een vrije keuze voor het thema.

& Judith (
http://weheartnailpolish.blogspot.nl/super leuk dat je deze challenge georganiseerd hebt!



8 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.