Doe creatief #3 / School edition

8 comments

Ik was altijd al gek op tekenen, maar pas op de middelbare school kwam ik er achter dat ik er eigenlijk ook behoorlijk goed in was. Sinds dien doe ik niets anders meer tijdens de saaie lessen. En dat zijn er nog al wat... Aangezien jullie altijd behoorlijk enthousiast reageren op creatieve artikelen leek het me leuk een kleine selectie van mijn school art-work te showen!

Cuteness tijdens Godsdienst, moet kunnen toch?

Een geisha, inspired by klasgenootje en Japan-fan Sanne.  De term "eeby" heb ik op judo geleerd en dat staat voor garnaal, al zal een echte Japanner dat er vast niet uit kunnen halen op deze manier...


Een schattig ninja-meisje met wat werpsterren. Een klasgenootje van me plakte de "sport is fun"-sticker in mn agenda aangezien in met gym in de skate-klas zit en deze kikker ook skates droeg :)

Achterin mijn agenda waren al kaders gemaakt om in te tekenen. In de grote kaders schreef ik leuke woorden en mooie quotes, in het kleine ronde kader ging ik voor een speels "HAKUNA MATATA".

En dan mijn grote trots, al wat jaartjes oud, maar nog steeds favoriet. Links "Twiet" op mijn Duits tekstboek uit de 3e klas. Rechts "Toet toet", het schattigste auto'tje dat je kent.

Ik had zelf het idee om, bijvoorbeeld eens in de twee weken, een stripje over een herkenbaar onderwerp uit te werken, om hier op mijn blog te plaatsen. Als dit jullie een leuk idee lijkt hoor ik dat graag. "U vraagt, wij draaien!"

8 opmerkingen :

  1. Erg leuk gedaan allemaal!
    Het idee van een stripje klinkt erg leuk, ik ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal heel leuk uit, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omgggg, wat leuk haha. Echt supercute! :D Je word er gelijk vrolijk van haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve tekeningen maak je, ik wil er ook wel een in mijn agenda hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.