First try: Ombre Nails

3 comments
Na alle prachtige foto's op andere websites werd het hoog tijd dat ik de ombre nails trend zelf ging proberen. Ik koos voor twee tinten die dicht bij elkaar liggen:
080 Sing: Oh, Champs-Élysé 050 Moulin Rouge Light, beide van Catrice.
Na een basislaagje nummer 080 ben ik met een sponsje met nummer 050 gaan stempelen. Gemakkelijk en verrassend snel. Kijk verder voor foto's van mijn ombre-nagels, en mijn mening over deze trend!




Het stempelen met een stukje spons blijft erg goed zichtbaar, zeker op mijn ringvinger. Het effect is wel mooi, ook al is het bij mij erg subtiel. Ik was erg benieuwd wat een matte topcoat zou doen met mijn nagels, dus bracht ik een laagje van de (oude) Essence mat top coat aan.



 Eigenlijk vind ik deze trend of look, net hoe je het noemen wilt, mat nog mooier dan glimmend. Ik koos natuurlijk (jullie beginnen me te kennen inmiddels: Eline gaat voor nude-tinten) weer voor onopvallende en neutrale tinten, maar ik weet zeker dat dit ook prachtig kan staan met verschillende kleuren blauw, geel en oranje of met verschillende grijstinten. Ik weet niet of ik dit vaak zal dragen, maar mooi is het zeker!

3 opmerkingen :

  1. Zier mooi uit, en die kleur is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ligt waarschijnlijk aan mij, maar zie het ombre effect bijna niet...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Het ligt inderdaad heel dicht bij elkaar, maar loopt wel goed over. Dat is heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.