Getest: Biodermal Litteken crème

2 comments
Een wondje oplopen is gemakkelijk, denk maar aan een uitgeknepen puistje, een schaafwondje of die ene keer dat je zo vervelend op je knie landde nadat je door je enkel ging. Gelukkig is onze huid goed in staat dat wondje weer te helen, maar vaak niet volledig. Je huid blijft anders aanvoelen en ziet er iets anders uit; oftewel je hebt een litteken. De litteken crème van Biodermal belooft deze littekens zichtbaar te verminderen en de huid zacht en soepel te houden. Dat moest getest worden!



Afgelopen zomer had ik een heel rijtje puistjes boven mijn lip (ieww!) waar ik maar moeilijk af kon blijven. In plaats van rustig te wachten tot ze weg waren kneep ik ze uit. Dat had ik beter niet kunnen doen, want er bleven een paar lelijke wondjes achter die langzaamaan veranderde in littekens. Oeps! Ik behandelde dit "probleemgebied" met de litteken crème en ik was verrast. Al snel vervaagde de littekens. Als ik mijn huid uitrek zie ik nog wel een klein beetje kleurverschil, maar van een afstandje zijn de plekjes geheel onzichtbaar dankzij deze crème. Super!

Overal boven mijn lip bevonden zich littekens die dankzij de crème van Biodermal onzichtbaar zijn geworden! 
Ook mijn moeder is razend enthousiast over dit product. Zij was namelijk met haar knie op een metalen trap gevallen, auw! Het geruite rooster van het metaal staat nog steeds in paarse lijnen op baar knie, maar dankzij deze crème is de felle kleur al verdwenen. Door haar val is de huid op haar knie strak gespannen, waardoor ze last heeft van haar knie wanneer ze loopt. Ook hiervoor bleek de crème een uitkomst; deze houdt namelijk je huid soepel waardoor lopen geen pijn meer deed.

Kort samengevat: de litteken crème doet wat hij moet doen, hij vervaagt littekens en houdt je huid soepel. Ik ben echt enthousiast over dit product en kan het dan ook zeker aanraden.
Ik moet toegeven dat het een vrij duur product is, voor een kleine tube van 25ml betaal je namelijk €12,95 maar het is zijn geld zeker waard. Een kleine tube gaat super lang mee en het product doet wat het moet doen. Daarnaast is Biodermal regelmatig in de aanbieding, waardoor er soms wel 30% van de prijs af gaat, zoals bijvoorbeeld deze week bij Etos.

Kortom, een geweldig product voor onhandige pubers (die nog wel eens een schaafwond oplopen en een puistje uitknijpen), mensen die last van acne hebben gehad of die pas geopereerd zijn en daar een litteken aan overgehouden hebben. Echt een aanrader!

2 opmerkingen :

  1. Klinkt goed, leuk dat zo'n product dan echt blijkt te werken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.