Music of the Moment

2 comments
Het liefst luister ik 24/7 naar muziek. Heerlijk om lekker hard mee te zingen met nummers die ik tof vind, te verdrinken in de muziek of juist herkenning vinden in de tekst. Deze keer niet alleen onbekende artiesten maar ook grote namen als Jessie J, James Morrison en Simple Plan. Klik verder voor een overzicht van mijn favoriete nummers!



Wouw, wat een prachtige combinatie. Jessie J en James Morrison zingen samen het nummer Up wat niet alleen qua zang geweldig is maar ook qua muziek en tekst erg goed is. Als je dit nummer nog niet kent: zeker luisteren!



Een stuk minder bekend is de band VersaEmerge. Waar hun vorige album veel donkerder was gaan ze tegenwoordig steeds meer richting techno. Ik vind het heel gaaf, want ook hier zijn ze goed in. Heerlijke muziek om hard uit je speakers te laten knallen en om de hele wereld even bij te vergeten!


Van een lezeres kreeg ik de tip om eens naar Jon McLaughlin te luisteren, so I did. En wat een goede tip, want na de eerste twee nummers was ik er al zeker van: ik was fan! Het nummer So Close zal je waarschijnlijk wel kennen van de film Enchanted maar Jon McLaughlin heeft een veel breder repertoire. Een liedje waar ik mezelf op het moment erg in kan vinden is Summer is Over, een prachtig nummer dat hij samen zingt met de getalenteerde Sara Bareilles.


19 jaar oud en nu al een groot talent. Ik stel jullie voor aan Gabrielle Aplin. Een prachtige stem gecombineerd met nog mooiere teksten. Mijn favoriete nummers: Never Fade, Home en natuurlijk haar nieuwste nummer Please Don't Say You Love Me.


Deze twee meiden noemen zichzelf BOY, en oh boy wat maken ze fijne muziek! Lekker luisteren, neuriën of zachtjes meezingen met Skin, Silver Streets, Drive Darlin, This is the Beginning of een van de andere mooie nummers. Hieronder Waitress over de serveerster die wacht tot het moment dat haar leven meer wordt dan Butter and bread, diet Coke and cake.

En dan nog één nummer om het af te leren: Simple Plan met You Suck At Love. Geen depressief nummer maar een nummer over het positief opnemen van een bad romance. Lekker mee schreeuwen of play-backen om wat stoom af te blazen. Like! De onderstaande clip is trouwens gemaakt door fans.



Dit waren weer mijn favoriete nummers van de afgelopen tijd. En wat zijn jullie favorieten?

2 opmerkingen :

  1. Erg mooie nummers!
    Ik heb je trouwens net een mailtje over de 10 Weeks of Nail-art Challenge gestuurd, zou je die misschien even kunnen bekijken? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.