10 Weeks of Nail-art Challengde - Week 10

8 comments
De laatste week van de 10 Weeks of Nail-art Challenge is alweer aangebroken, en deze week had ik helaas een vervelend wondje op mijn middelvinger. Vandaar dat ik die nagel niet gelakt heb en het wondje verborgen is onder een roze hartje. Deze week had overigens geen thema, maar een vrije keuze. Ik koos voor een draagbare nail-art met Hello Kitty.

Inderdaad geen over-the-top nail-art deze keer, maar een nette french manicure, met een grappige twist. Super draagbaar maar zeker niet saai.
Funny fact: de ondergrond op deze foto's is een stuk kaftpapier. Van binnen ben ik gewoon nog een klein kind en word ik heel blij van Hello Kitty kaftpapier om mijn schoolboeken.





Normaal gesproken werkten alle deelnemers rondom één thema, maar door de vrije keuze deze week zullen de creaties behoorlijk verschillen. Ik ben benieuwd wat de anderen gemaakt hebben! Bekijk hun creaties op: 
WeheartnailpolishCutenailpolishFabulous-Polish, MargesjaNailsandstuff-shannaraMemyselfnailsEdelinesnailsNailart-Addictions & Miss Evie.

8 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.