10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 7

6 comments
Week 7 alweer! De tijd gaat sneller dan ik had gedacht, maar dat kan ook komen door dat ik afgelopen week toestweek had op school. Daardoor heb ik echt van half 7 's ochtends tot kwart over 10 's avonds in de boeken gezeten en tsja, niet heel veel tijd gehad voor tha blog. Gelukkig had ik voldoende artikelen ingepland dus hopelijk hebben jullie er niet zoveel van gemerkt. However; tijd voor de nailart van deze week met het thema caviar nails. Ik heb er stiekem -bij gebrek aan caviar- salt nails van gemaakt. 

Ik had verwacht dat het strooien met zout voor een enorme zooi zou zorgen, maar dat viel gelukkig heel erg mee. Het zout gaf een prachtige lichte korrelige finish aan mijn nagels. Ik was verliefd. Tot het moment dat ik er met topcoat overheen ging, het lichte effect verdween en de kleur van de nagellak weer naar boven kwam.


Inmiddels ben ik een beetje gewend aan "zout op mijn nagels" en kan ik het effect wel waarderen. Al zal ik dit normaal gesproken niet zo snel dragen, want erg praktisch is het niet. Ik was al zo'n kluns om wat zout van mijn blauwe nagel af te stoten; oeps!

Benieuwd wat de anderen ervan gemaakt hebben? Neem een kijkje bij: Fabulous-PolishMemyselfnailsCutenailpolishMargesjaEdelinesnailsWeheartnailpolishNailsandstuff-shannaraNailart-Addictions & Miss Evie.

Ps. De foto's zijn niet helemaal wat jullie van mij gewend zijn, maar door mijn toetsweek had ik jammer genoeg geen tijd om na de test-versie (die jullie hierboven op de foto zien, die ik maakte omdat ik nog nooit eerder met zout op mijn nagels gewerkt had) geen mogelijkheid meer om nog een definitieve versie te maken. Excuses!

6 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.