10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 8

16 comments
Mag ik zeggen dat het thema voor deze nail-art (als ik me het goed herinner) van mij afkomstig is? Ja, mag het, mag het? Ik vind alternatieve en grappige nail-arts echt geweldig en dat past perfect binnen het "game" thema van deze week. Ik ging alweer voor een pokémon-thema, maar deze keer wel ietsjes anders. Kijk mee naar de foto's.

Respect voor de chicks die de pokemon niet alleen herkennen, maar ook nog kunnen benoemen. De naam van de blauwe pokémon heb ik zelf ook nog even moeten google'en voor ik hem op mijn nagel durfde te zetten.

Links de welbekende pokéball, daarnaast Squirtle, een schattige waterpokémon met schild en eekhoornstaart. (Turle + Squirl = Squirtle. Jawel! Al was mij dat als kind ook nooit opgevallen om eerlijk te zijn.) Daarnaast Pikachu, het trouwe elektrische vriendje van pokémontrainer Ash. 

Ik leerde pokémon kennen als tv-serie, maar ik vond dat het wel mee mocht doen onder het thema game, aangezien er inmiddels ook een heleboel games over zijn gemaakt. Waaronder die ene van de jongens uit mijn informatica-klas die in hun zelfgemaakte game op elke hoek een pokémon-centre neerzetten. In de game zelf zaten zover ik weet geen pokémon's, maar het gaat om het idee ^^.

Wel een beetje riskant, om zowel een waterpokémon als een elektische pokémon op één hand te zetten. -Serious, dat is heel gevaarlijk als ik er zo over nadenk! - Maar in het ergste geval moet één van beide maar gewoon veilig terug in de pokeball.




Ik ben heel benieuwd welke games de andere deelneemsters gekozen hebben. Super Mario, WOW of misschien zelfs Slenderman, wie weet... Neem een kijkje bij: MemyselfnailsCutenailpolishFabulous-Polish, MargesjaEdelinesnailsWeheartnailpolishNailsandstuff-shannaraNailart-Addictions & Miss Evie.


16 opmerkingen :

  1. Ah, wat een schattige nail-art :)
    Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha awh deze is echt leuk!
    ik vind pikachu zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, zo schattig! Leuk en knap gedaan ook.

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Ik vind het echt zo leuk als mensen goed nailarts kunnen maken, ik zou het echt niet kunnen.
    Pokemon!! :)
    Ik volg je leuke blog, x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Sorry een beetje laat, was wat druk.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.