10 Weeks of Nail-art Challenge - Week 9

16 comments
Deze week is het thema Saran Wrap, oftewel, een nail art maken door het gebruik van plastic. Ik had het nog nooit eerder gedaan, maar dat was geen enkel probleem, het bleek super eenvoudig te zijn! De kleurencombinatie is gebaseerd op het t-shirt dat je ook op de foto's ziet.


Staat heel gaaf toch, zo bij het shirt? Ik vind de contrasterende kleren heel leuk, maar kleuren die dicht bij elkaar liggen zouden ook een prachtig resultaat kunnen geven. Beide kleurtjes zijn trouwens van Essence; de gele kleur is Mellow Yellow en de grijze kleur is Movie Star. Het lijkt me ook erg mooi om bijv. donkerblauw en wit te gebruiken voor een soort Delfs blauw-effect. 

Ik ben benieuwd welke kleuren de andere meiden gebruikt hebben. Bekijk ook hun creaties op: WeheartnailpolishNailsandstuff-shannaraMemyselfnailsEdelinesnailsCutenailpolishFabulous-Polish, MargesjaNailart-Addictions & Miss Evie.


16 opmerkingen :

  1. Reacties
    1. Oja voordat ik het vergeet:
      Ik heb gisteren iedereen nog een mailtje over de challenge gestuurd, zou je die misschien even kunnen bekijken? :)

      Verwijderen
  2. ik vind de kleuren ook echt supergaaf staan bij elkaar! t geeft een soort vn SPLASHHHHH effect haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er tof uit! Kende dit nog helemaal niet, maar ik ga dit zeker ook zelf een keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een ontzettend mooie nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf :) ik kijk trouwens voor de eerste keer op je blog en ik vind het een hele leuke layout hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.