Foto's: October is here to stay

3 comments


Oktober, het begin van de herfst. De natuur verandert langzaam haar kleurenpalet en dat levert prachtige plaatjes op! In het centrum lijkt de herfst sneller zijn intrede te doen dan in het natuur- en recreatie-gebied waar ik graag foto's maak, maar daar valt weinig aan te doen. Op de echte herfstfoto's zal ik dus nog even moeten wachten, maar voor nu zijn er nog voldoende prachtige oer-Hollandse plaatjes te schieten! Inmiddels is het geen oktober meer, maar ik wilde jullie deze foto's toch niet onthouden!

Echt een magisch plekje om heerlijk bij weg te dromen!










Prachtig hè, de weerspiegelingen van de lucht in het water? Dat geeft een vieze plas ineens een heel andere dimentie.

Hopelijk kleuren de bomen de komende dagen nog een beetje bij, zodat ik snel weer met mijn camera naar buiten kan. Want prachtige foto's maken de herfst natuurlijk een heel stuk verdraaglijker. Net als thee, chocolade en een feel good-film kijken met een lieve warme donsbal (lees: kat) op schoot. Jup, ik kom de herfst wel door. En jullie?

3 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.