Morgen op de radio!

1 comment
Bron.
Ieeeeeh! Morgen kom ik op de radio! Niet op een hele grote zender, maar op de christelijke radiozender Gospeltime (elke maandagavond uitgezonden van 21.00 uur tot 22.00 uur op Omroep Zuidplas via FM 106.9 en FM 107.3 in de ether). Dit omdat ik het spel "raad de albumhoes" won, waarbij je een klein stukje van een albumhoes ziet en vervolgens de naam van het album in moet sturen.

Ik herkende het album omdat ik al tijden fan ben van deze artiest, dus het was niet erg lastig om het antwoord in te sturen. Bijna gelijk kreeg ik een mailtje terug, of ik morgen (maandag 3 december) telefonisch in de uitzending wilde zijn. "Ja, leuk!" was mijn reactie. Nu begin ik wel een beetje nerveus te worden, omdat toch vrij veel mensen op school dat ook luisteren. Maar het komt vast wel goed.

Mochten jullie mee willen luisteren: morgen om ongeveer 21:20uur op Omroep Zuidplas.

1 opmerking :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.