My WILD X-mas Wishlist

4 comments
Wild? Oké, dat klinkt misschien een beetje vreemd, maar er staan in elk geval ook wat uitzonderlijke dingen op mijn verlanglijstje. Bij mij thuis doen we overigens helemaal niet aan kerstcadeau'tjes, maar het leek me toch leuk om een verlanglijstje te maken.

I Skittles! Jum, deze zijn zo ongelofelijk lekker maar mijn moeder koopt ze nooit wanneer ze boodschappen doet. Waarschijnlijk omdat ze ze zelf helemaal niet lekker vind, haha.


II De complete serie stripboeken over Scott Pilgrim. Ik zag de film Scott Pilgrip VS The World en tjsa, daar ging het mis. Eigenlijk gaat de hele film nergens over maar toch is hij onwijs leuk en creatief. Ik zou graag de stripboeken hebben maar die zijn jammer genoeg vrij duur. Vandaar dat ik ze nog steeds niet gekocht heb.

III Rode lippenstift. Afgelopen vrijdag besloot mijn moeder ineens dat ik bij mijn jurkje wel mooi rode lipstick op kon doen, maar die bleken we helemaal niet in huis te hebben. We hadden alleen een paar oude lipsticks waar inmiddels zwarte pieten schmink in zat en een groot aantal metallic-rode of bruin-rode. Mochten jullie nog tips hebben voor de perfecte (donker) rode lippenstift; ik hoor ze graag!

IV Een nieuwe telefoon. Ik heb mijn oude telefoon al een eeuwigheid en eigenlijk doet hij het nog prima. Ik hoef me nooit zorgen te maken over een lege batterij, kapot laten vallen of diefstal. Maar ja, daardoor kan mijn mobiel ook niet zo veel. Muziek luisteren kan wel en een simpel foto'tje wil ook nog wel, maar daar houdt het wel op. Geen wifi, geen radio en al helemaal geen apps. Ik begin toch steeds meer te verlangen naar een modernere telefoon, zoals bijvoorbeeld deze Acer Liquid Glow.

V Een nieuwe steelstring guitar! Ik heb lange tijd de gitaar van mijn achternicht mogen lenen maar die heeft ze inmiddels weer terug. Ik gebruik nu dus weer mijn eigen gitaar met nylon snaren, al vind ik dat nu erg zielig klinken. Staal klinkt veel mooier bij het type muziek dat ik speel. Ik zou dan ook graag een eigen gitaar met stalen snaren hebben. Welke dat gaat worden weet ik nog niet.

En wat zijn jullie kerstwensen?

4 opmerkingen :

  1. Leuke lijst!! Wist niet dat ze van scott pilgrimm een stripboeken collectie hadden! Daar ga ik eens voor kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie list!
    Alvast merry christmas! <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.