Nail-art in Black&White

9 comments
De laatste tijd ben ik behoorlijk druk geweest met school en heb ik daardoor weinig tijd gehad om te bloggen. Nu gunde ik mezelf even pauze en nam ik de tijd om weer een leuke nail-art te maken voor jullie. De 10 Weeks of Nail-art Challenge heeft me inlaten zien hoe leuk nail-art wel niet is, dus jullie kunnen de komende tijd nog wel vaker nail-art verwachten op Simply Handwritten.

Ik weet niet goed hoe ik het patroontje moet omschrijven, maar ik vind het wel een tof effect geven. Geen zebra-print, obviously, meer een ander type draden/ strepen/ stralen. Het zwart-wit contrast vind ik gaaf!  

Ik denk dat dit patroon ook heel gaaf kan zijn met zwart in combinatie met een neon-kleur, zoals lime groen of knal roze. 

Wat vinden jullie van deze nail-art? Yay of nay?

9 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.