Stiekem een extra week! 10 Weeks of Nail-art Challenge

10 comments

"De challenge is zo leuk, zullen we heb een weekje verlegen?" kwam het voorstel ruim een week geleden. Nou, dat deden we! Deze week geen thema; maar de opdracht om een thema of look van iemand anders opnieuw te doen. Ik heb me laten inspireren door de look van MeMyselfNails, maar ik heb er wel behoorlijk mijn eigen twist aan gegeven.



Zoals je ziet heb ik eigen alleen het driehoekje in stand gehouden, het extra lijntje vond ik niet zo veel toevoegen. Het effect van de roze kleur met de holografische glitter vind ik wel erg gaaf. Het glitter-driehoekje vind ik echt leuk bedacht en ga ik zeker nog vaker dragen! 




Omdat dit nu toch echt de laatste keer is wil ik graag een hartelijke applaus vragen voor alle geweldige deelneemsters aan deze challenge: WeheartnailpolishCutenailpolishFabulous-Polish, MargesjaNailsandstuff-shannaraMemyselfnailsEdelinesnailsNailart-Addictions & Miss Evie.
Jullie hebben me echt geïnspireerd om weer veel vaker een kunstwerk van mijn nagels te maken; dank jullie wel meiden!


10 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.