Doe creatief! #5 / Getekend: Bekende Bloggers

8 comments
Tekenen is geweldig, prachtig en fascinerend. Ik doe het graag. Twee tekeningen die ik recent gemaakt heb wil ik in dit artikel plaatsen. Tekeningen van jonge Nederlandse vrouwen die ik inspirerend vind. Beide bloggers, de één daarnaast ook bekende youtuber en de ander fotografe. Het eerste portret is heel zacht en lief, het tweede portret is strakker en straalt kracht uit. Beide tekeningen zijn niet perfect, maar toch vind ik ze erg mooi. Ik stel u met trots voor aan *tromgeroffel*...



Sanne, beter bekend als Schatteke.


& Sabine Metz.

8 opmerkingen :

  1. Wauw, hele mooie tekeningen!
    Ik herken Sanne er echt in, die andere ken ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Sanne herkende ik meteen!!
    Je moet de tekening naar dr opsturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb via twitter de tekeningen naar Sanne en Sabine gestuurd; vonden ze erg leuk! Sanne gebruikt de tekening op twitter ook als persoonlijke header. :)

      Verwijderen
  3. Wauw, ontzettend mooi gedaan zeg! Je hebt talent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt heel mooi... goed gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUWWWW, echt heel erg mooi!!!! girlllll you got skillzzz, ik ben benieuwd naar meer werk ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.