Gala-kriebels

6 comments
Bij mij op school hangen de aanplakbiljetten er al even: er is een gala op komst. Het enige schoolfeest in onze gehele Driestar-carrière, dus we gaan zeker knallen. Al weken lang is het gala op één of andere manier toch wel het gesprek van de dag. Wat moeten we aan? Met wie gaan we er naartoe? En hoe moeten we ooit onze wilde lokken temmen en enigszins charmant op ons hoofd bevestigen!?

Op die laatste vraag heb ik in elk geval al een antwoord. Ik kwam namelijk een hair-do tegen van de zangeres van A Fine Frenzy (oh, heerlijke muziek!) die me zeker gala-proof lijkt. Het ziet er vrij eenvoudig uit, maar zeker niet underdressed. Hieronder (of na de klik) de tutorial en vergeet niet ondertussen even te genieten van één van haar geweldig fijne liedjes.






Ik heb geen schattige lok, maar met een beetje oefening en misschien wat hulp van mams valt hier vast iets heel moois van te maken. 

En om ondertussen mijn gala-kriebels nog even te versterken; laat gerust jouw gala-ervaringen achter in de comments!

6 opmerkingen :

  1. Geweldige look; inderdaad perfect voor een gala.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw, super mooi en perfect voor een gala.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg gaaf! hier zou ik dagelijks mee kunnen lopen :) maar ik vrees dat dit mij niet lukt.. straks een proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!
    & Super leuke blog!
    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen via GFC?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.