I'll be back in a week

5 comments
Ja lieve meiden,

ik ben een hele tijd weg geweest. Ik heb zelfs overwogen om te stoppen met bloggen, maar diep van binnen wil ik niets liever dan doorgaan. Leuke reacties op artikelen geven me onwijs veel energie, en dat miste ik toch heel erg! De laatste tijd ben ik gewoon heel druk geweest met school en ook komende week zal dat nog het geval zijn.

Om eerlijk te zijn ben ik al weken niet meer in de stad geweest om eens lekker te shoppen. Ik was gewoon zo druk! Natuurlijk heb ik ook leuke dingen gedaan, zo ben ik bijvoorbeeld na de kerst twee nachtjes weg geweest met mijn bijbelstudie-/ vriendengroep. Dat was echt super. Ik heb ook Sinterkerst gevierd met mijn klasgenoten. En sinds dien zijn we als groep in de klas veel closer, echt heel erg tof!

Als de toetsweek voorbij is wil ik me weer gaan richten op het bloggen. Ik heb een grote lijst ideeën liggen en ik heb er nu al zin in om daarover te schrijven. Toch ga ik dat niet doen, aangezien ik toch echt hard moet leren omdat deze toetsen meetellen voor mijn examen.

Komende week zal ik wel een aantal artikelen inplannen, maar geen artikelen die mij erg veel tijd kosten, aangezien ik die tijd gewoon even niet heb. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. Over een week sta ik weer volledig tot jullie beschikking! En als jullie vragen/ opmerkingen/ requests o.i.d. hoor ik ze graag!

Liefs, Eline

5 opmerkingen :

  1. We hebben niet alleen dezelfde naam maar kennelijk ook dezelfde gedachte, ik wilde namelijk ook na een tijdje stoppen. Gelukkig kreeg ik weer de smaak te pakken. Mijn probleem was dat ik soms tonnen inspiratie had en de andere keer niet eens wist waarover ik moest schrijven. Nu schrijf ik 2x per week over iets dat een belangrijke rol erin heeft gespeeld! Nou, veel succes!
    -xxx- eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot over een week!
    En je blog is fabulous!
    xoxo
    J.
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.