Hello September!

2 comments

September, de start van het nieuwe schooljaar en voor mij ook nog eens de start van een nieuwe opleiding. En hoog tijd voor een doorstart met mijn blog! Ik heb jullie gemist!

Als je graag wil weten waarom ik een blogpauze heb genomen, lees dan vooral verder. Zo niet, dan zie ik jullie hopelijk later deze week terug als er weer een "echt" artikel online staat.

Afgelopen januari hakte ik de knoop door, ik zou tijdelijk stoppen met bloggen. Maandenlang had ik zeeën van tijd besteed aan mijn profielwerkstuk (en niet zonder resultaat, want ik kreeg een 9,0 voor het werkstuk!) en nu kwamen de eindexamens steeds dichterbij. En dat leren voor de examens, tsja, dat kostte tijd. Veel tijd.

Daarnaast beging ik de "fout" om een goede vriend van mij mee te vragen naar onze kerstconferentie. Ik had nooit verwacht dat hij bij onze Bijbelstudie-groep zou blijven hangen! Hij blijft trouw naar Bijbelstudie gaan en dat betekent dat ik ook mee "moet". Geen enkel probleem, het is fijn om naar Bijbelstudie te gaan, alleen betekende dat wel het einde van mijn vrije zondagmiddagen. En avonden, want de vriend in kwestie blijft nog steeds regelmatig mee-eten op zondag. Dat waren vaak wel mijn inhaalmomentjes, waarop ik vast wat vooruit kon schrijven. Maar hoe geweldig leuk ik mijn blog ook vond en vind, mijn sociale leven en geloofsleven gingen toch echt voor.

Ook was er eerder al dat akkefietje met een bedrijf wat zijn beloftes niet nakwam wat mijn motivatie flink de kop in drukte. Natuurlijk is dat geen reden om met bloggen te stoppen, maar al die dingetjes bij elkaar hebben toch geleid tot een blogpauze.

Ik hoop dat ik het ga redden dit jaar om naast mijn opleiding ook te bloggen, ik ga het in elk geval proberen. De afgelopen maanden had ik me helemaal teruggetrokken uit het blogwereldje, maar nu ik stapje voor stapje weer terug kom en op andere blogs rondneus gaat het weer kriebelen. Ik wil weer schrijven, mooie foto's maken, dingen delen waar ik enthousiast over ben en genieten van elke lieve leuke reactie die ik krijg.

Heel erg bedankt dat jullie mij nog volgen na zo'n lange tijd afwezigheid, jullie zijn awesome!

2 opmerkingen :

  1. Welkom terug in het bloggerswereldje haha.
    Ik begrijp dat je even een pauze hebt genomen en het is ook niet voor niets geweest lees ik!
    Succes met je nieuwe opleiding, het zal inderdaad druk worden met school en je blog maar dat komt goed. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer blogt!
    Welke opleiding volg je?
    Liefs Eva.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.