MAX (Action) nagellak: Summer Nude & Riviera Red

1 comment

Toen ik laatst bij de action was hoorde ik deze twee lakjes werkelijk mijn naam schreeuwen. Ik grijp al snel naar wat meer neutrale kleuren, maar deze roodtint sprong er voor mij ook echt uit. Wouw, wat een tof kleurtje! Kijken jullie mee naar de swatches van beide kleuren?


Nog even een foto van de nagellakjes in hun originele verpakking. Op de achterzijde van de verpakking staan nog wat tips voor het aanbrengen, samen met wat algemene informatie (ingrediënten, houdbaarheid, etc.). Pluspunt: de nagellak is dierproefvrij!


Veel goedkope merken vergeten om hun nagellakjes van namen te voorzien, maar MAX heeft daar wel gewoon de moeite voor genomen, tof! Het nude-roze lakje heet Summer Nude, de rode lak draagt de naam Riviera Red. Op de onderkant van de potjes zit een stikkertje met daarop de namen van de lakjes.

Hoog tijd voor de beloofde swatches. Als eerste deze roze kleur met subtiele glitters. De glittertjes vind ik er erg leuk, de kleur zelf valt me een beetje tegen. Persoonlijk vind ik deze kleur niet zo mooi staan bij mijn huid. Daar had ik aan moeten denken voor ik de lak kocht, haha. Op de bovenstaande foto draag ik trouwens drie laagjes nagellak.

Riviera Red is een mooie diepe maar ook zeker felle rode kleur. Hij brengt makkelijk aan en dekt na één laagje (twee laagjes, zoals op de foto, is wel iets mooier). De finish is niet 100% creamy, eerder gelly, erg mooi! Voor mij is dit de perfecte basic rode nagellak :)

Helaas heeft de Action een beperkte keuze wat kleuren betreft, maar de kwaliteit van de nagellak is in elk geval prima in orde! Zijn jullie ook fan van goedkope nagellak?

1 opmerking :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.