Small things that make me happy

1 comment

Dingen hoeven lang niet altijd groots of bijzonder te zijn om je blij te maken, soms kan één simpel berichtje je hele dag weer goedmaken. Het lost misschien (oké, waarschijnlijk) geen wereldproblemen op, maar het maakt je wel blij! Zelf vind ik het soms behoorlijk lastig om deze kleine dingen te waarderen, omdat ik ze vaak niet (h)erken. Toch wil ik hier een artikel aan wijden, juist om mezelf te motiveren dankbaar te zijn voor de kleine dingen die me blij maken.



* Mijn All Stars:
Waar sommige mensen die charme van afgetrapte gympen inzien houd ik mijn All Stars het liefst zo lang mogelijk netjes. Helaas waren mijn veters het daar niet helemaal mee eens, die begonnen namelijk al behoorlijk groezelig te worden. Gelukkig bestaan er wasmachines, waardoor ik gisteren weer herenigd kon worden met een paar perfect witte veters. Yay :)

* Handgeschreven brieven:
Laats won ik een pakketje op de blog van Sanne en naast dat winnen sowieso al heel leuk is deed Sanne ook een onwijs leuke brief bij het pakketje. Om eerlijk te zijn was ik bijna nog blijer met de handgeschreven brief dan met het pakketje zelf. Echt super leuk dat ze de tijd genomen had om tekeningen te maken en een lief briefje te schrijven! 

* Mensen zien stralen:
Mijn oma zien met een baby in haar armen is ook iets heel moois. Afgelopen donderdag ging ik samen met mijn moeder en oma op kraamvisite bij een gezamenlijke kennis die de zaterdag daarvoor bevallen was. Toen mijn oma het kindje vast mocht houden straalde ze gewoon. Zo had ik haar nog nooit eerder gezien, prachtig!

Wat heeft jou blij gemaakt de afgelopen week?

1 opmerking :

  1. Ik ben helemaal met je eens dat kleine dingen je ook gelukkig maken, super leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.