Current C&A wishlist

2 comments
C&A is een winkel waar ik vaker voorbij loop dan daadwerkelijk naar binnen ga. Toch heb ik daar de afgelopen jaren een aantal leuke items gekocht. Mijn allereerste cocktail-jurkje kocht ik bijvoorbeeld bij C&A, net als vrijwel al mijn vrolijke Disney-themed t-shirts. 

Toen ik tijdens het studeren even de site van de C&A opzocht, op zoek naar wat nieuwe leuke shirts, kwam ik niet alleen twee geweldige t-shirts maar ook een hoop andere leuke items tegen. Wanneer ik weer in het centrum ben loop ik sowieso even bij de C&A binnen, want deze items roepen mijn naam. Kijk mee naar mijn favorieten!


Ik draag graag rokjes, met een zwarte panty net zo makkelijk als een spijkerbroek, maar soms net een tikkeltje stoerder of vrouwelijker. Bovenstaande rokjes wil ik dan ook graag even passen. Zeker het meest rechtse exemplaar zou een goede vervanger zijn voor mijn standaard stretch-stof rokjes. Het jurkje vond ik ook heel tof, maar is online nog maar beperkt verkrijgbaar.

Jurk met kant Clockhouse €19,90 shop hier
Minirok zwart €14,90 shop hier
Minirok zwart €11,90 shop hier

Minions! Ik heb enorm genoten van de films en vind deze wezentjes dan ook nog steeds heel aandoenlijk. Soms vind ik het heerlijk om even het kind in mezelf los te laten, en dat moet zeker lukken met één van deze twee grappige shirts. De hoodie is gewoon een basic vest, een model dat ik vaak en met veel plezier draag, maar nog niet in deze kleur heb.

T-shirt met print Clockhouse €9,90 shop hier
T-shirt met print Clockhouse €9,90 shop hier
Hoodie donkergrijs Clockhouse €14,90 shop hier



Over deze jeans hoef ik denk ik niet zo veel te zeggen. Beide jeans zijn skinny en zeker de lichtblauwe jeans vind ik er erg mooi uit zien. Zo'n kleur jeans zoek ik al een tijdje.

Jeans zwart Clockhouse €29,90 shop hier
Jeans jeanslichtblauw Yessica €29,90 shop hier


Ik ben benieuwd of mijn online favorieten in de winkel net zo mooi zijn als op de website!





2 opmerkingen :

  1. Wat hebben ze laatste tijd toch toffe en mooie items bij de C&A <3 Vooral de rokjes en het jurkje vind ik heel mooi, die zou ik zelf zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rokjes zijn heel tof! En jaaa minions <3

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.