Foto's winterwandeling

5 comments
Toen ik vanmorgen uit het raam keek werd ik verrast door een prachtig wit laagje rijp dat onze auto en achtertuin bedekte. Het was dan wel geen dik pak poedersneeuw, maar ook hiervan kon ik vast wat mooie foto's maken. En daarnaast is een uurtje wandelen natuurlijk een prima begin van de dag. Gewapend met mijn warme laarzen en mijn geliefde Canon 50mm lens ging ik op pad!







Ondanks de lage temperatuur en het ijs waren er nog genoeg vogels te vinden. Omdat ik mijn 50mm lens bij me had kon ik niet inzoomen om de vogels beter te kunnen zien, maar dit plaatje vind ik ook verrassend geslaagd. Het lijkt wel een zwart-wit foto!





De zon liet zich ook nog even zien, waardoor ik deze bijzondere foto's kon maken. Foto's maken met fel tegenlicht is altijd een beetje link, maar ik vind het effect heel tof!






Van het ene op het andere moment zwermde er ineens een heleboel vogels over mijn hoofd. Omdat het zo snel ging had ik geen tijd om mijn camera van de macro-stand of te halen en heb ik maar gewoon op hoop van zegen een aantal foto's gemaakt.



De rijp en zon samen geven deze foto een mysterieus gevoel mee. Ik krijg er een beetje een Narnia-gevoel van!

Uiteindelijk heb ik ruim een uur gewandeld en heb ik onderweg nog wat mooie foto's gemaakt. Ik merkte helaas wel aan mezelf dat ik niet zó goed uitgeslapen was. Ik vergat steeds de camera van macro-stand terug te zetten op de gewone stand, waardoor ik uiteindelijk bij bijna alle foto's die stand gebruikte. Oeps! 

5 opmerkingen :

  1. Mooie foto's
    Mag ik vragen welk lettertype je gebruikt op welke grootte? Het is namelijk leesbaar en netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      Het lettertype dat ik gebruik hoort standaard bij deze template, en heet sans-serif.

      Verwijderen
  2. Heel mooie foto's, vooral die met die grasjes, ik heb zoiets als achtergrond momenteel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful photos :)

    http://aca-photography.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.