Mijn favoriete winter-nagellakjes

2 comments

Ook al kan ik nog heerlijk genieten van het knusse wintergevoel, dekentjes en grote mokken thee, toch ben ik blij dat over een maand de lente begint. Mijn huid wordt steeds droger door de gure winterwind en ook wat extra daglicht is geen overbodige luxe. Maar voor het lente wordt wil ik  graag nog even laten zien op welke nagellakjes ik deze winter stapelverliefd geworden ben!



Het eerste lakje is heeft een mooie grijze mauve kleur, met prachtige roze holografische glitters er in. Stiekem doet dit lakje me een beetje aan de film Frozen denken.
Soms draag ik één laagje lak, voor een subtiel effect, maar ook volledig dekkend is dit een erg mooi lakje. Het kwastje lakt prima en de houdbaarheid is zoals we van essence gewend zijn. Op de bovenstaande foto draag ik overigens twee laagjes nagellak, drie laagjes is nog net iets mooier.

Essence Colour & Go 142 Grey-t to be here €1,69


Het volgende lakje is een prachtige kleur die ik slecht kan benoemen. Is het paars? Is het bruin? Of toch grijs? Ik vind het in elk geval een erg mooie kleur. Dit lakje dekt al met één laagje. Het enige nadeel is het wat smallere kwastje, waar je soms even aan moet wennen na alle fijne brede kwastjes van andere nagellak-merken.

NYC Quick Dry Nailpolish 246 Park Ave €2,49


Ook dit lakje vind ik prachtig. Het is een basic zwarte glanzende nagellak, waar ik erg tevreden over ben. (Ik heb slechte ervaringen met de zwarte nagellak van essence, helaas.) Deze lak dekt al perfect in één laag. Alleen de dop vind ik persoonlijk iets minder mooi, maar dat is iets waar ik prima mee kan leven! 

NYC Expert Last Nail Polish 119 City Blackout €2,99

Excuses voor de rare kleur van mijn handen, in de winter worden mijn handen snel paars en dat geeft zeker op foto's een vreemd effect. Hier heb ik al jaren last van, waardoor ik er zelf inmiddels wel aan gewend ben. Hopelijk trekt dit weer een beetje weg zodra het lente wordt!

Q: Welke nagellak heb jij veel gedragen deze winter?


2 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.