Quotes

2 comments
Eens in de zoveel tijd vind ik het heerlijk om een duik te nemen in een zee van prachtige, herkenbare, inspirerende, grappige of soms ontroerende quotes. Ik heb een behoorlijk zwarte tijd achter de rug en ook nu kunnen alle veranderingen nog behoorlijk overweldigend zijn. Hoe fijn is het dan om even begrip en inspiratie uit quotes te kunnen halen? Vandaag wil ik jullie overspoelen met een golf van deze mooie quotes.
















De laatste afbeelding is misschien een beetje "zwaar" om zo mee af te sluiten, maar juist die kwetsbaarheid durven tonen heeft mij veel geleerd. Nee, natuurlijk vind ik het niet leuk om midden in college een huilbui te krijgen, of om 's avonds wakker te liggen met een hoofd vol zorgen. Maar op de momenten dat ik aan mensen mijn verhaal kon vertellen kreeg ik daar zoveel meer voor terug dan de energie die het kostte. Ik wil niet zielig zijn en niet zeuren, maar weet je? Wanneer mensen oprecht aan je vragen hoe het gaat, mag je gewoon eerlijk antwoorden. Ook als het niet goed gaat. Zo heb ik afgelopen dinsdag met een jongen van school tijdens de lunchpauze geweldig fijne gesprekken gehad over mijn leven en alles wat daar nu in speelt. En om eerlijk te zijn vond ik het heerlijk om gewoon mijn verhaal te kunnen vertellen, zonder het gevoel te hebben dat ik zeurde. Soms is een klein beetje begrip als een heerlijk warm bad, waarin het water je omarmd hoe vuil je ook bent of hoe naar je je ook voelt. 

Have a beautiful day!




2 opmerkingen :

  1. Wat een prachtige quotes! En inderdaad; je kwetsbaarheid tonen is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je niet steeds superstoer opstellen is inderdaad the right way of living volgens mij! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.