Music of the Moment

Leave a Comment
Soms wil ik even helemaal niets aan m'n hoofd en kan ik enorm genieten van stilte. Op andere momenten, bijvoorbeeld tijdens het opruimen of autorijden, zou ik muziek niet willen missen. Vandaag deel ik mijn favoriete nummers met jullie.









Sinds het album Just Kids van Mat Kearney uitgekomen is staat deze bijna non-stop op repeat. Inmiddels heb ik het album ook op vinyl aangeschaft. Ik kan enorm genieten van de muziek van Mat Kearney, vrolijke rap afgewisseld met diepere teksten. "The Conversation" vind ik ook een prachtig nummer van dit album!




Ook  bij Ingrid Michaelson vind ik de afwisseling tussen lieve rustige liedjes en vrolijke nummers erg fijn. Muzikaal gezien is misschien niet elk nummer onwijs interessant om naar te luisteren, maar toch vind ik het absoluut geen straf om haar muziek de hele dag aan te hebben staan.




Als je me een paar jaar geleden gevraagd had wat ik vond van The Veronicas had ik erg vies gekeken, maar smaken veranderen. Pop met een rock-randje? Of juist andersom. Heerlijke muziek om even al mijn gedachten uit mijn hoofd te blazen.




Dankzij de film "The Secret Life of Walter Mitty" leerde ik het volgende fijne nummer kennen: Dirty Paws van Of Monsters And Men. Inmiddels luister ik het hele album met plezier, maar dit blijft toch één van mijn favorieten. Het verhaal dat verteld wordt in combinatie met de muziek vind ik heel tof!

Ik heb deze keer helaas niet zo heel veel nummers, maar soms vind ik het ook gewoon erg fijn om naar vertrouwde muziek te luisteren. Mijn vriend is mijn standaard afspeellijsten inmiddels wel een beetje zat, dus als jullie nog aanraders hebben, hoor ik ze graag!

Liefs,
Eline

0 reacties :

Een reactie plaatsen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.