NOTD + Personal Update

1 comment


De afgelopen dagen ben ik onwijs druk geweest met inpakken, verhuizen, mijn vader helpen verhuizen en spulletjes uitzoeken voor in mijn nieuwe huis. Helaas had ik daardoor minder tijd en energie om te bloggen. Omdat ik het bloggen (en daarmee jullie) niet geheel wil verwaarlozen vandaag toch even "simpel" artikel, waar ik een vrolijke blauwe nail art laat zijn en jullie bijpraat wat betreft mijn persoonlijke leven. Enjoy!



Allereerst graag wat aandacht voor deze schattige doch super eenvoudige nail art. Ik lakte al mijn nagels met Rimmel London's Pillow Talk (twee laagjes) en mijn ringvinger voorzag ik van twee laagjes Guava, uit de Gelly Hi-shine nagellak collectie van Barry M. Eigenlijk dekte deze lak al voldoende na één laagje, maar voor de zekerheid bracht ik toch een tweede laag aan. Over de lichtblauwe kleur bracht ik Barry M's Confetti Effects aan in Sour Apple. Deze confetti lak bevat minuscule gele, groene en blauwe strookjes, die wat bij betreft perfect matchen met Guava. Helaas lukte het me niet om de confetti in beter detail op de foto te zetten, maar hopelijk geeft dit ook een goed beeld van hoe mijn nagels er uit zien.


Helaas is niet het hele leven zo feestelijk en vrolijk als deze nail-art en heb ik de afgelopen tijd vooral keihard gewerkt. Schuren, verven, inpakken, verhuizen... Sinds vorige week vrijdag woon ik niet meer thuis. Mijn nieuwe huisje is helaas nog lang niet bewoonbaar, maar aangezien mijn vader een paar dagen later -met alle huisraad- zou gaan verhuizen leek het me goed mijn spullen vast te pakken en de chaos te ontvluchten. Zolang mijn huisje nog niet klaar is mag ik weer bij mijn oud-huisgenootje in huis wonen. Super lief! En eigenlijk ook hartstikke gezellig.

Vorig jaar heb ik van maart tot ongeveer oktober bij haar in huis gewoond en we zaten regelmatig nog uren na te tafelen of pakte beiden onze studieboeken om beneden in de woonkamer samen te studeren. Mijn ouderlijk huis is nu verkocht en moet eind deze maand opgeleverd worden, maar het huis van mijn huisgenootje voelt gelukkig bijna zo vertrouwd.


Halverwege deze week is mijn vader officieel verhuisd. Voor die tijd is hij zelf al honderd keer op en neer gereden naar zijn nieuwe appartement met een auto vol dozen, maar nu kwamen de verhuizers toch ook eindelijk de grote meubels verplaatsen. Gelukkig verhuisd mijn vader binnen dezelfde stad, dus binnen twee uurtjes waren de verhuizers alweer klaar. Samen met mijn vriend, mijn opa, mijn vader en een vriend van mijn vader zijn we de uren daarna hard bezig geweest om alle meubels weer te monteren en om ze op de juiste plek te krijgen.

Rond lunchtijd vertrokken mijn vriend en ik richting mijn ouderlijk huis om daar te beginnen aan een karwei dat nog veel groter en zwaarder was dan wat we die morgen al gedaan hadden. We hebben namelijk de vliering leeggehaald! Stel je een opbergzolder voor, over de hele breedte van een flinke eengezinswoning, en dat helemaal vol met dozen. Mijn vader heeft een modelspoor-hobby, dus de inhoud van die dozen varieerde van elektronica, dozen vol met huisjes en bouwpakketten tot volledige jaargangen treinenbladen.

Alle dozen die wij naar beneden haalden werden vervolgens door mijn vader en een goede vriend van hem afgevoerd naar mijn vaders opslagbox. Ik heb geen idee hoe ze alle dozen daar nog bij gekregen hebben, maar gelukkig staan ze in elk geval niet meer bij ons op zolder! Het huis begint sowieso al aardig leeg te raken en het einde van deze chaotische tijd is dan ook in zicht. Als het goed is gaat maandag de aannemer in mijn nieuwe huisje aan de slag en hopelijk komen daarmee mijn zelfstandigheid en een hoop rust weer een stap dichterbij. Zeker die rust kan ik inmiddels erg goed gebruiken!


Fijn weekend!

1 opmerking :

  1. mooie kleurtjes!
    En verhuizen is altijd zo'n gedoe, naja ik ben nog nooit verhuisd maar als ik het van anderen hoor klinkt het altijd als veel stress

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.