Nieuwe Essence kwasten!

3 comments
Dit najaar komt Essence met een limited edition vol met vrolijke make up kwasten: Make me Pretty. Normaal gesproken schrijf ik niet over limited editions (ze komen zo vaak!) maar omdat deze vrolijke kwasten me vooral erg nieuwsgierig maken leek het me leuk deze LE toch te delen.

De kwaliteit van Essence cosmetica is de laatste jaren enorm verbeterd en goede make up voor een klein prijsje is natuurlijk altijd fijn. Goede kwasten vinden voor een lage prijs is vaak een grotere uitdaging, maar wie weet zijn deze kwasten van Essence wel echte budget-toppers!

De collectie bevat (van links naar rechts):
PRECISE EYESHADOW BRUSH eye to eye– € 1,89
EYESHADOW BLENDER BRUSH keep cool & brush on – € 1,99
EYEBROW COMB here comes the brow – € 2,59
LIP BRUSH shhh, just kiss me – € 1,89
CONCEALER BRUSH beauty is my business – € 1,99
BRONZER BRUSH walkin on sunshine – € 3,39
BLUSH BRUSH blush up your life – € 2,99
POWDER & HIGHLIGHTER BRUSH power to the people! – € 3,39
MULTI USE EYESHADOW BRUSH cool tools – € 2,99

Mijn complimenten aan Essence voor de geweldige namen! Hopelijk kunnen de kwasten uit deze collectie mij net zo blij maken als de namen. Want met deze lage prijzen is de verleiding toch wel erg groot om een aantal van deze vrolijke kwasten in te slaan om deze eens grondig te testen.

Overweeg jij kwasten uit deze LE aan te schaffen?

3 opmerkingen :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.