De mooiste dag van je leven?

Leave a Comment


Gaan jullie trouwen? Gaan jullie samenwonen? Dit zijn vragen die mijn vriend en ik de laatste tijd vaak krijgen. En niet zo vreemd ook, aangezien ik mijn eigen koophuisje heb. Bij ons zijn er in elk geval nog geen concrete trouwplannen, maar twee van mijn vriendinnen zijn al getrouwd en nummer drie stapt vandaag in het huwelijksbootje.

Afgelopen maanden zijn een aantal van mijn vriendinnen dan ook behoorlijk druk geweest met het organiseren van deze bruiloft. Een flinke uitdaging, de mooiste dag van haar leven organiseren en dat met een beperkt budget. Voor een van de meiden, die zelf in oktober vorig jaar getrouwd is, was dit best confronterend. Nu ze iemand anders begeleidde bij het maken van keuzes over haar huwelijksfeest keek ze ook terug op de keuzes die zij met haar eigen verloofde gemaakt had.
"Als ik nu zou trouwen, dan zou ik zo veel anders doen!"
Wat een jaar geleden de mooiste dag van haar leven had moeten worden, bleek eigenlijk  helemaal niet perfect. Het eten en de bediening had best wat beter gekund, de ambtenaar van de burgerlijke stand had best een wat netter jasje aan kunnen trekken. En nu ze zo terugkeek, was trouwen met een zwangere buik eigenlijk ook niet ideaal.

Eigenlijk is het allemaal heel relatief. Je trouwdag lijkt het belangrijkste, zeker door alle voorbereidingen die er aan vooraf gaan, maar eigenlijk gaat het niet om die éne dag waarop je er als een prinses (of prins) uit mag zien. Het gaat om al die dagen, maanden en jaren daarna die je samen door wil gaan brengen. De jurk draag je slechts één dag, en de prachtige taart is binnen een uur verdwenen, maar je partner en de ringen blijven.

Gelukkig heeft ze, van die die keuzes, tot op vandaag nog geen spijt. Samen met haar man geniet ze intens van hun zoontje en met trots dragen ze beiden hun trouwring.

Omdat Lucardi heel goed begrijpt dat een trouwring niet slechts voor één dag, maar voor een leven is, hebben ze op dit moment een hele gave actie. Wanneer je namelijk hun trouwringen-brochure aanvraagt ontvang je namelijk een verrassingspakket met leuke extra's! Zo kan je thuis in alle rust een mooie set ringen uitzoeken die symbool staan voor jullie trouwbelofte.



Vraag hier de brochure aan!

Disclaimer: Dit artikel is geschreven in samenwerking met Lucardi.
De foto bovenaan het artikel is gemaakt door MRXMEDIA.

0 reacties :

Een reactie posten

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.