Liebster Award

1 comment
Alweer een tijdje geleden werd ik door Zhanina van Logophile genomineerd voor de Liebster Award. De afgelopen jaren ben ik al vaker genomineerd en in 2012 nam ik deze Award dankbaar in ontvangst. Omdat dat inmiddels al weer heel wat jaartjes geleden is leek het me leuk om weer mee te doen!


De regels• Vertel door wie je bent genomineerd
• Beantwoord de vragen die de blogger aan je heeft gesteld
• Nomineer 5 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder op Bloglovin)
• Stel iedere blogger op de hoogte van deze nominatie
• Maak tenslotte ook een vragen lijstje van elf vragen

Omdat ik op het moment weinig kleine blogs actief volg kies ik er voor om niet specifiek mensen te nomineren. Uiteraard beantwoord ik wel de vragen die ik heb ontvangen!


Dit waren de vragen die ik van Zhanina ontving:

1. Neem je tas en neem het eerste ding eruit en zeg wat je hand voelt
Zachte stof, een rits... Ik voel het e-reader hoesje wat mijn huisgenootje vorig jaar voor mij maakte. Op de stof staan allemaal schattige vosjes.

2. Omschrijf wat het zo leuk maakt om in de maand waarin je jarig bent jarig te zijn
Ik ben jarig in oktober, een maand waarin het soms nog heel lekker weer is en soms al bijzonder koud. Toen ik klein was ging ik vaak met mijn moeder naar het bos, dan namen we grote plastic tassen vol bladeren mee naar huis. Thuis maakten we daar kransen en kettingen van om het huis mee te versieren. Mijn moeder moedigde me ook altijd aan om lekker met mijn regenlaarzen aan door de bladeren in het park te rennen. Al die kleuren in de bomen, het ritselen van de bladeren en het knusse van een dekentje en kop thee op de bank maken oktober erg gezellig!

3. Als je nog maar één ding zou mogen eten, wat zou dat dan zijn?
Maisbrood! Ik denk dat mijn darmen dit niet erg leuk gaan vinden, maar lekker is het wel. Als ik een warme maaltijd moet kiezen dan kies ik de nasi van mijn oma.




4. Wat is JOUW levensmotto en quote?
Een levensmotto heb ik volgens mij niet, maar de volgende quote van Mat Kearney  "Living for bread ain't worth living at all" vind ik wel erg mooi. In de film To Save A Life hoorde ik ooit ook de zin "God wants so much more for your life than fine" en dat is denk ik ook precies waar Mat Kearney op doelt. God heeft je niet gemaakt om alleen met je leven op aarde bezig te zijn, of om je oké te voelen. God belooft je nog heel veel meer.

5. Stel je zou mogen reizen naar waar je wilt, waar ga je heen?
Ik zou direct een ticket naar het Verenigd Koninkrijk boeken! Schotland vind ik heel erg mooi, en daar zou ik graag nog eens heen gaan om te genieten van de rust en de natuur. Ook naar Londen en Oxford zou ik best een keer terug willen.



6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Lezen? Ik lees heel graag, zeker als ik moe ben of het druk heb. Wanneer ik wat meer ruimte in mijn hoofd heb vind ik het ook heel fijn om er op uit te trekken met mijn fototoestel, om te tekenen of om zelf een verhaal te schrijven.

7. Wat is je perfecte outfit?
Sneakers onder een rokje. Eigenlijk heel erg fout, maar ik ben gewoon geen meisje wat graag pumps draagt. Van sneakers wordt ik wel erg gelukkig, net als van leuke rokjes en jurkjes, al draag ik die weer vaak in combinatie met een nonchalant vest.

8. Waarom blog je over dit onderwerp?
Welk onderwerp? Ik blog over alle dingen die mijn leven leuker maken of mij op een andere manier bezig houden. Beauty, lifestyle en fotografie vind ik leuke onderwerpen, maar ook persoonlijke stukken plaatsen vind ik prettig. Dat ik soms ook over mijn geloof schrijf is een bewuste keuze. Ik vind het fijn om zo op een laagdrempelige manier iets te kunnen delen vanuit mijn overtuiging.




9. Welke trend vind jij het leukste op dit moment?
In de blogwereld zie ik weer veel felle lipsticks voorbij komen, en ook al durf ik dat zelf nog niet zo goed te dragen, mooi vind ik het wel!

10. Wat zou je graag willen bereiken met je blog?
Ik vind bloggen vooral erg leuk en ben op dit moment nog niet heel erg bezig met een visie. Ik zou wel graag wat professioneler met mijn blog aan de slag willen, maar door een lastige tijd thuis is het daar nog niet van gekomen. Voor nu hoop ik vooral mezelf te kunnen ontwikkelen en jullie te kunnen inspireren.

11. Waar kan jij niet zonder?
Mijn knuffelbeer met slabbetje. Ik heb deze beer al sinds mijn geboorte en ik raak serieus in paniek als zij kwijt is. Inmiddels kan ik natuurlijk prima op vakantie zonder dat mijn beer mee hoeft, maar dit bundeltje stof en opvulspul geeft me wel altijd een heel veilig gevoel.

1 opmerking :

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.