Vrolijke keukenaccessoires van Rosti Mepal!

10 comments




Mijn keuken is knalgeel (voor de liefhebbers: Histor Fresia, Kleurcode: 0578-Y03R) en wat is er dan leuker dan vrolijke speelse gele keukenaccessoires vinden voor in die keuken? Voor mijn voorraadbussen heb ik mijn ziel al een tijdje geleden verkocht aan HEMA, maar wat betreft theedozen, dienbladen en andere spullen vind ik het altijd leuk om nieuwe merken te ontdekken!


Tijdens die zoektocht kwam ik het merk Rosti Mepal tegen. Een merk waarvan ik direct de voorraadbussen herkende (hé, die verkopen ze ook bij de Albert Heijn!) en dat me weer eventjes vijf jaar oud deed voelen. Rosti Mepal is namelijk hét merk waar onze ouders vroeger, toen wij nog op de basisschool zaten, broodtrommeltjes en melkbekers van kochten. Zo staat er hier in de kast nog een een beker met een Winnie the Pooh-opdruk met het welbekende Mepal-logo op de rand van de dop.

Dat Rosti Mepal nog meer verkocht dan lunchtrommeltjes, bekers en waterflessen werd me op hun website al snel duidelijk. Ook voor veelkleurige keukenaccessoires en handige keukenhulpjes kan je bij dit merk terecht. In dit artikel vind je een aantal producten uit hun collectie die ik graag aan mijn inventaris zou willen toevoegen!


Theedoos rond | €9,99
Deze theedoos zag ik bij vrienden en wouw, wat is 'ie leuk! Weer eens wat anders dan een rechthoekig exemplaar.


Botervloot - Eos Geel | €5,99
Dit is eigenlijk zo'n product dat ik helemaal niet nodig heb, maar vrolijk is deze botervloot zeker!

Dienblad Synthesis Small - Eos Geel | €17,99 €13,49
Op dit moment heb ik geen dienblad (ook geen salontafel overigens) en dit gele exemplaar trekt zeker mijn aandacht.


Theedoos rechthoekig | €8,99
Deze theedoos lijkt op het ronde exemplaar, maar dan in een wat meer praktische vorm. Een ronde doos is toch wat lastig in het keukenkastje. Verder is dit net zo goed een heel mooie simpele theedoos. Ik hou namelijk helemaal niet van theedozen met de opdruk "Tea" of "Thee".


Ovenwant motief - zwart en wit | €6,49
Ik heb inmiddels een paar keer mijn handen verbrand aan het verkeerd inschatten van de temperatuur van de oven, dus een paar ovenwanten zouden meer dan welkom zijn. 

Schort motief - zwart en wit | €9,99
Of ik een schort ook echt ga gebruiken weet ik niet, maar dit schort zou echt perfect zijn in mijn keukentje.

Pannenlap motief set 2 stuks - zwart en wit | €7,99
Hoe prachtig zijn deze pannenlappen? Super leuk ook in combinatie met de ovenwanten en het bijpassende schort.


Kruidenpot Medium - Eos Geel | €7,99 €5,99
Dit handige hydro-systeem van de kruidenpotjes van Rosti Mepal zag ik het eerst bij mijn oud-huisgenootje, en sinds dien ben ik zelf ook fan. Op dit moment zijn de potjes ook nog eens afgeprijsd dus dit is een mooie kans om er een paar in te slaan!

Vergiet Margrethe groot 1,0 liter - Geel | €7,99
Vergiet Margrethe groot 3,5 liter - Geel | €13,99
Een vergiet is altijd handig om groenten te wassen, of pasta in af te gieten. En als we dan toch een vergiet kopen, waarom dan niet gelijk een gele? Over de maat twijfel ik nog.


Alle producten uit dit artikel zijn online verkrijgbaar in de Rosti Mepal shop.
Wat is jouw favoriet?

10 opmerkingen :

  1. Wauw, lekker vrolijk kleurtje inderdaad! Leuke handige spullen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die grote mengkom. Zou alles wel in t oranje willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier krijg ik altijd zin van om te kopen, heerlijke keukenspullen en lekker vrolijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kon me echt even niks voorstellen bij een knal gele keuken, maar volgens mij vind ik het nu toch erg leuk. Wat origineel! Volgens mij word je daar elke ochtend heel vrolijk van haha.
    Inderdaad ontzettend leuke accessoires!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh wat leuk zeg! Lekker vrolijk! I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke collectie! Ik vind de kleur ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kleur! De schort is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal niet van het geel haha, ik ben juist van minimalisme en alles basic met wat accenten in roze of mint groen haha! Maar het is wel een goed merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke producten! Ik ben ook gek op geel en dit ziet er allemaal zo vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments make me happy <3
(Je URL in de comment zetten is not done, ook bij winacties)

Mogelijk gemaakt door Blogger.